יום שלישי, 9 בפברואר 2010

שתי ידיעות בריטיות

-טרוור איב,יפיק ויככב בסדרה חדשה לITV ,שתקרא "חטיפה וכופר" ,סיפור בשלושה חלקים על יחידה מיוחדת שמטפלת בחטיפות,יתכן שזו תהפוך לסדרה חדשה.
לאחרונה התגלה בעיתונים שאיב הוא שחקן הטלביזיה המרוויח ביותר בבריטניה ,אחרי שהתגלה שעבור העונה האחרונה של "להעיר את המתים" קיבל מיליון פאונד.
איב הגיע למשכורת הזו,בשל החוזה שחתם לפני שנים עם הבי בי סי ,חוזה אשר הגדיל את המשכורת שלו מעונה לעונה.לאחרונה צצו שמועות שהבי בי סי מתכנן עונה אחרונה ל"להעיר את המתים" (וגם למרגלים) ואז לבטל את הסדרות,אבל הבי בי סי יצא בהכחשה רשמית."להעיר את המתים" היא אחת מהלהיטים היותר חזקים מבחינת רייטינג של הבי בי סי.
בנוסף לסדרה החדשה ,איב אמור לכבד כמו שהזכרתי בעבר בגרסה החדשה של "זר של גדר תיל" סדרה שערוריתית מאוד בבריטניה בשנות השבעים,שכיכבו בה פראנק פינלי וסוזאן פנהגליון.
ב"חטיפה וכופר" יככבו עוד ג'ון האנה,הלן בקסנדייל,נטשה ליטל,אמה פילדינג ואמרה קאן.היא תכתב ע"י פטריק הרבינסון המצוין.

-ניל דוג'און הוא האיש שיכנס לנעלי אינספקטור ברנבי,דוג'אן שחקן ותיק ומוערך שתמיד הופיע בסדרות בתפקידים משנה,יתארח בפרק שישודר מחר בבריטניה,בתור בן דודו של טום ברנבי ג'ון ברנבי.המפיקים עשו בחירה מצוינת לדעתי,מה גם שעצם זה שהם בסדרה בני דודים ,זה מאוד יעזור לקשר את הסדרה למדינות שמתרגמות את שמה (שבעברית הוא רציחות במידסומר עם זה לא היה ברור) ל"אינספקטור ברנבי".דוג'און יכנס לתפקיד רק מהעונה הבאה (ה14 ) אחרי שג'ון נטלס הסכים להמשיך את התפקיד לעוד עונה אחרונה (ה13 ).

3 תגובות:

  1. חדשות מצויינות בנוגע ל"מידסומר מורדרס".
    רק אתמול ראיתי את הפרק של "שארפ" שהשחקן הזה השתתף בו.

    השבמחק
  2. היכן ניתן לראות את הסידרה?

    השבמחק
  3. כרגע כמעט בכל מקום שהוא לא בארץ (לגבי רציחות במידסומר),בגלל הפסקת ערוץ הולמארק,אני מניח ומקווה שמתישהו בעתיד יפתח ערוץ מחליף,או שערוץ אחר ירים את הכפפה.

    השבמחק