יום שישי, 30 באפריל 2010

השבוע

עוד שבוע רגיל,המון דברים אין אבל אפשר למצוא דברים פה ושם לראות.

מחר (שבת) סרט טלביזיה אמריקאי,עיבוד לספר של פטרישה קורנוול ,אחד מתוך שנים מהסדרה של הספרים בשם "בסיכון" ,אני לא סגור על מה זה,אני יודע רק שזה ספר (סרט) מתח עם אנדי מקדואל בתפקיד הראשי ,משודר מחר ביס 1 ב12:16 אולי גם יהיה טוב.
מדובר בסרט טלביזיה ממש חדש,שאני אפילו לא בטוח שהוקרן בארה"ב (אבל כנראה אני טועה).

עוד מחר כרגיל הספיישלים של דוקטור הו,החלק השני של הספיישל האחרון "קץ הזמן" ישודר ב13:40 ביס סטארס אקשן.

שני בבי בי סי אנטרנטיימנט ב18:00 "רובין הוד" .

שלישי ביס סטארס אקשן בעשר בערב "האסיר" .

רביעי ב16:15 בהוט זון "מרלין" שני פרקים ברצף האחרונים לעונה לפי העיתון.

חמישי בבי בי סי אנטרטיימנט ב21:45 העונה השניה והאחרונה של "הייפרדרייב" ,ב22:45 באותו ערוץ "המופע של קית' גארט" .באותה שעה בחינוכית 23 כרגיל "דרך ווטרלו" עונה רביעית .

אני חייב לציין שאני מאוד נהנתי מ"דרך ווטרלו" בפרק שהיה השבוע התארח טים הילי שהוא בעלה בחיים של דניס וולש המשחקת את סטף,מה שאני לא יכול להגיד לגבי האסיר ששרדתי בערך 20 דקות ממנו וגם זה בכוח ,מישהו באינטרנט אמר ואני מסכים איתו שהסדרה היא ללא ערך אומנותי או בידורי בכלל.

אבל בכל זאת תהנו.

תגובה 1:

  1. ו"בסיכון" היה מאוד מומלץ,למרות שעשו אותו בערוץ Lifetime,השמלץ שם נדחק למינמום וזה כמעט לא פגע באיכות של הסרט.סרט מומלץ בקיצור,מקווה שהסרט השני והאחרון בינתיים בסדרה ישודר בשבוע הבא.

    השבמחק