יום שני, 30 באוגוסט 2010

ITV פרסמו את התוכניות שלהם לחורף

אביב הקרוב,אפשר להוריד את זה בצורה נוחה מהלינק הזה ישירות .
יש באופן יחסי הרבה דרמות קצרות,בינהן נציין דרמה שעבדו עליה די הרבה,כלומר שמעתי שעושים אותה לפני שנים כבר Downtown abbey פרי עטו של ג'וליאן פלאוס ("גוספורד פארק"),דרמה תקופתית יוקרתית.
על רוב הדברים האחרים דיברנו פה ושם ,נציין בקצרה שיש עונות חדשות לפריימאיוול (חזרה אחרי הביטול בעזרת מימון גרמני) ,לרציחות במידסומר (העונה האחרונה בהחלט של ג'ון נטלס) ,חוק וסדר UK (שמתחילה שבוע הבא) ,פוארו ,Above suspition של לינדה לה פלאנט (עיבוד לספר השלישי) וויטצ'אל המשובחת.
סדרות שכנראה מתחילות היו "ורה" סדרת בילוש עלפי ספריה של אן קלייבס בכיכובה של ברנדה בליית'ין ומונרו (כן זה השם שלה) סדרה רפואית עם ג'יימס נסביט שהם מנסים למכור לי כתחליף לביל.כמו כן עיבודים לספריו של פיטר רובינסון על DCI BANKS שמתחיל עם AFtermath .
כל שאר הדרמות הקצרות וההפקות האחרות מצוינות במסמך להורדה.
עדכון!!:ITV גם הכריזו היום על הפקת של שלוש דרמות חדשות ,ע"י מיטב היוצרים .
Injustice בכיככו של ג'יימס פורפוי,היא סדרת בת חמישה חלקים שנכתבה ע"י אנתוני הורביץ' לא ברור עדיין באיזו חברה היא תופק ,מפני שחברת Greenlit החברה של ג'יל גרין ,אשתו של הורביץ' עומדת בפני פירוק משפטי וגורלה עוד לא ברור.
הדרמה השניה היא בהפקת RED ,והיא מופקת ע"י הצוות שעבד על Unforgiven המוצלח מאוד,סאלי ווינרייט יצרה דרמת משטרה חדשה (שישה פרקים בינתיים) שתקרא סקוט וביילי,ותעסוק בחייהן של שתי שוטרות במנצ'סטר בתפקידים הראשיים סוראן ג'ונס ולסלי שארפ ,לחכות אני כמעט לא יכול.
והאחרונה היא The jury גרסה שני לדרמה מ2002 שעוסקת בחבר מושבעים ,חמישה חלקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה