יום שישי, 19 בנובמבר 2010

השבוע

עוד שבוע לפנינו,לא ממש מסעיר כרגיל (לצערי) בכל זאת יש דברים לראות.

היום (שישי) 22:50 בי בי סי אנטרטיימנט "עסק עבוד" עונה שלישית עם ג'ק די.הערוץ הראשון 22:15 "הדרך לקנדלפורד" .

מחר (שבת) בי בי סי אנטרטיימנט 19:10 רובין הוד עונה שניה,ב23:30 "תופסים הגנה" עם מרטין ג'רוויס ,מיד אח"כ ב0:00 "קאתי ברנד יורדת על כולם" .

שני בי בי סי אנטרטיימנט 22:45 "הרשעה" מיני סדרה בשישה חלקים עם וילאם אש,שודרה בעבר בהוט,אבל אני ממש לא זוכר איך היא נקראה שם.

בשלישי בבי בי סי אנטרטיימנט ב22:45 "צפון ודרום" למי שפספס.

חמישי יס דרמה בשעה 22:00 "האנשים היפים" עונה שניה.

זהו תהנו.

זה לא בדיוק עדכון אבל אני רוצה להוסיף הערה קטנה,לפני כמה זמן ביקשו ממני לעדכן על שידור נוסף של העונה הרביעית של "סקינס" ובכן,העונה הזו ועוד כמה סדרות בריטיות זמינות לצפייה אונליין באתר של יס וואלה ,תחת הלשונית של "סדרות מחו"ל" אני ניסית לראות מהאתר והאיכות אכן טובה מאוד,אפשר לראות במסך מלא ואני לא הרגשתי שום עיקוב או השעיה בצפיה.אז מהאתר ניתן לראות כרגע את :"סקינס"עונה 4 כאמור,את "צדק פלילי 2" ,את "וידיויה הסודיים של זונת צמרת" עונה שלישית,"כמעט אנושיים" מה ששודר והמיני סדרות "לאחות את השברים" ו"הארמון",הכל כולל כתוביות בעברית.

2 תגובות:

  1. אתה בטח מתכוון ל"הרשעה" :)

    תודה על העדכונים. רחל

    השבמחק
  2. תודה,אכן לזה אני מתכוון.

    השבמחק