יום שישי, 2 בספטמבר 2011

השבוע

יש הרבה דברים חדשים השבוע,אני מקווה שהמגמה הזו תמשיך.

היום (שישי) בעשר בי בי סי אנטרטיימנט "אמת או חובה" דרמת מתח חדשה (אני יודע שהפרק שודר אתמול בחמישי,אבל לא דיווחתי עליו,אז אני מתקן עם השידור החוזר).

מחר (שבת) בעשר בי בי סי אנטרטיימנט "גאווין וסטייסי" למי שלא ראה ביס.

ימים א' עד ה' בחינוכית 23 ב23:00 "עדות אילמת".

שלישי ביס3 (ערוץ סרטים) טרילוגית "כיפה אדומה" ,דרמת פשע רחבת יריאה ,שמורכבת משלושה סרטים באורך תשעים דקות (ישודרו ברצף) על אימפרית פשע ושחיחתות ביורקשייר,הטרילוגיה מבוססת על ארבעה ספרים של דיוויד פיס,כמו הספרים כל חלק ממנה מתרחש בשנה אחרת 1974 ,
1980 ו1983 .הסדרה שודרה לפני כמה שנים בצ'אנל פור והיא מכילה מראות קשים לצפיה (ממש לא נועדה לצפיית ילדים) ,למי שיש בעיה עם אלימות מאוד מאוד גרפית ,שיתרחק מהסדרה .

כל הטרילוגיה כאמור תשודר ביס3 החל מ20:15 בשלישי ברצף.

רביעי בי בי סי אנטרטיימנט 22:40 "הדרך לקנדלפורד" (כאמור העונה הראשונה).

חמישי אנטרטיימנט 22:35 הפרק השני של "אמת וחובה" אני מניח (הלוח באתר של הבי בי סי טרם עודכן לספטמבר).

וזהו,תהנו ותציצו מידי פעם לעידכונים.

3 תגובות:

  1. Red Riding זה הדבר הנפלא ביותר בעולם... אני כל כך מצטערת שאין לי Yes...

    השבמחק
  2. איך "אמת או חובה"? מומלצת?

    השבמחק
  3. סורי על העיקוב בתשובה,אבל לצערי לא יצא לי לראות את "אמת או חובה",אני מקווה שמישהו אחר שכן ראה יוכל לתת המלצה או אי המלצה.

    השבמחק