יום שישי, 30 בספטמבר 2011

השבוע

השבוע אני קצת מוגבל אינטרנט אז נעשה את זה מהר

היום (שישי ) בעשר שידור נוסף של "אמת או חובה" מיום חמישי.

בלילה שבין שבת לראשון מזיזים את השעונים שעה אחורה ,אז שימו לב שכל לוחות הזמנים בבי בי סי אנטריימנט,מקדימים בשעה ! זה ימשך אם אני לא טועה עד השלושים באוקטובר שבו בריטניה תעבור גם לשעון חורף.

ימים א' עד ה' עדות אילמת (תסיים את מספר הפרקים שיש לה עד היום ותתחיל מחדש במהלך השבוע).

רביעי בי בי סי אנטרטיימנט "הדרך לקנדלפורד" 21:40 .

חמישי אנטרטיימנט "אמת או חובה" 21:25 .

זהו לבינתיים,תציצו לעידכונים ותהנו.

4 תגובות:

  1. זייגון, אמת או חובה, חמישי זה השידור החוזר של שישי, ולא ההפך. אתמול היה פרק 4, והיום פרק 5.
    עדות אילמת נגמר בשני. כל-כך מאכזב שמתחילים הכל מהתחלה ולא מביאים משהו אחר...

    השבמחק
  2. בערוץ 33 משודרת כנרה בימי רביע סידרה משטרה אוסטרלית - הסתערות - RUSH.

    לגבי מזרח מערב אלה פרקים חדשים אך לצערי ראיתי רק את סוף הפרק מכיוון שהוא התחיל כשעה לפני הזמן

    השבמחק
  3. אני לא יודעת מתי ההסתערות הזה התחיל, אבל ראיתי בשבוע שעבר פרק לראשונה בחיי, וזו ממש סדרה חמודה.
    באמת תודה שהזכרת לי, אני אלך לשים להקלטה.
    לא יודעת איך זה בהוט, אבל ביס אי אפשר להגדיר הקלטת סדרה על ערוץ 33, אז מאוד יעזור אם תהיה פה תזכורת שבועית.

    השבמחק
  4. מצטער על העיקוב בתגובה הייתי קצת נטול אינטרנט.ןבכן את הסתערות מצאתי ברביעי ב23:00 (בממיר של יס) ,אני לא מוצא מתי משדרים את מזרח ומערב 101 ,האתר של ערוץ 33 נותן לוח שידורים לשעות הערב רק בערבית (שאני לא יודע לקרוא) ,אם מישהו יכול לכוון אותי אני אשמח ולבקשתכם אני אכניס את השעה ל"השבוע" לתוכניות הללו.

    ושוב סליחה על העיקוב.

    השבמחק