יום שישי, 24 בדצמבר 2010

השבוע

השבוע כידוע חל כרימסמס,בבי בי סי אנטרטיימנט ,שיהיה פעם המקור היחיד לכריסמספיישלים בעבר נותן קצת תוכניות חדשות לכרימסמס והרבה שידורים חוזרים,בלוח המשדרים של הערוץ מצויין שהיו שינויים של הרגע האחרון שלא מצוינים בלוח,אני אתשדל לעדכן עם אתפוס שינוי כזה,בקיצור תציצו פה מידי פעם.

היום (שישי) "ג'אם וג'רולסם" או איך שקוראים לסדרה הזו,בי בי סי אנטרטיימנט כאמור,21:15 כרימסמס ספיישל של הקומדיה הזו.

ערוץ 1 מביא גם בשידור חוזר את העונה השישית של "הנוכלים" (בשעה עשר),עונה חדשה של הסדרה תתחיל בבריטניה בינואר הקרוב.

מחר (שבת) 21:15 כריסמס ספיישל של "הדשא ירוק יותר" לפניו בדיוק הכרימסמס ספיישל של דוקטור הו "הכלה הנמלטת" ששודר ביס לפני שנים,הספיישל משודר כהקדמה לעונה השלישית של הדוקטור שתתחיל בשבוע הבא (משודר ב20:15 למי שמעוניין),אחרי הספיישל של הדשא ירוק יותר ישודרו שני הספיישלים של "הממלכה הקטנה" מ2006 ששודרו כבר ביס (21:55 למי שמעוניין).

ראשון בי בי סי אנטרטיימנט 19:45 "אחרי שהלכת" קומדיה חדשה בערוץ עם ניקולס לינדהורסט וסיליה אימרי ,בסגנון "המשפחה שלי" שני פרקים ברצף.

שלישי בי בי סי אנטרטיימנט 22:45 "אי קטן" החלק השני והאחרון.

וזהו לבינתיים תציצו עם יהיו עידכונים ,כרגיל בחינוכית שידורים של ספוקס ודרך ווטרלו,אני אתחיל לכתוב אותם ברגע שספוקס יעברו את העונה הרביעית.

חוץ מזה יס הכריזו פחות או יותר על ערוץ חדש וזמני שייוחד לסדרות מדע בדיוני ופנטזיה,בין הדברים שהובטחו בערוץ כלולים העונה החדשה של דוקטור הו והמשך של סדרות כמו "להיות אנושיים" ו"עברייני על". הערוץ אמור לעלות ב15 לינואר.

אם כבר דיברנו על מדע בדיוני ופנטזיה ,אני שמח להציע לכם סוכריית יוטוב לסוף שבוע,בזמנו הזכרתי שיוטוב מתירים לצפיה כמה סדרות באורך מלא ,במלואן ובאופן חוקי,אחת מהסדרות שמשודרות במלואן (ומדובר על סדרה עם כמות פרקים לא קטנה) היא גרסת המסך הקטן לזכיון "איש הנצח" או Highlander במקור.
בסביבות העונה השישית של הסדרה,שכבר היה ברור שזו הולכת להיות העונה האחרונה,התקבלה החלטה להמשיך את העסק בספינאוף שיהיה סביב דמות נשית.הופקו מספר פרקים שהם למעשה פיילוטים לסדרת ההמשך האפשרי,נוסו כמה כוכבות וכמה דמיות אפשריות אך לבסוף הוחלט שההספייאוף יתרכז בדמות המוכרת בסדרה של "אמאנדה" ששוחקה ע"י אליזבת גרייסון.
אחד מהפיילוטים המושקעים יחסית שהופקו למטרה זו,היה בכיכובה של כוכבת "בבילון 5" דאז קלאודיה כריסטיאן,הפרק (כמו כל פרקי הסדרה) זמין לצפיה כאן (הלינק הוא ישיר לצפיה בפרק) שימו לב בפרק לשחקן ג'ק אליס ליימים הסוהר הרשע "פנר" מהסדרה Bad girls .אין צורך לצפות בשום פרק אחר של הסדרה קודם,אף אחד מהדמיות הרגילות שלה לא מופיע בפרק ,תהנו .

ותהנו גם משידורי השבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה