יום שישי, 31 בדצמבר 2010

השבוע

השבוע אין הרבה מה לראות,למרות השנה האזרחית החדשה,בבי בי סי אנטרטיימנט מקרינים רק שידורים חוזרים,אבל יש כמה סרטי מתח נחמדים בשבת בערוצי הסרטים.

היום (שישי) ערוץ 1 בעשר "הנוכלים".

מחר (שבת) 9:25 בבוקר !!! "מיסתורי הבית ליד הנהר" הוט דרמה (ערוץ סרטים) ,עיבוד צרפתי לאגתה כריסטי,המשך ל"רצח בקצות האצבעות" המצוין ששודר ביס (וכנראה שגם בהוט).

ביס4 (ערוץ סרטים) יס משדרת סוף סוף שני סרטים מסדרת המיסתורין המשובחת של ג'סי סטון בכיכובו של טום סלק.ג'סי סטון הוא בלש במחלק רצח עירוני אשר בעקבות בעיות של לחץ בעבודה ואלכוהליזם לוקח עבודה בתור מפכ"ל המשטרה בעיריה קטנה,מלבד העבודה השיגרתית נאלץ ג'סי לפתור בעזרת קישוריו מקרי רצח ותעלומות אשר מופיעים בפרקי הסדרה.
הסדרה מופקת בארה"ב ברשת CBS ,היא כיום סדרת המיסתורין היחידה באורך שעה וחצי באמריקה ,כל שנה משודר פרק אחד (מלבד שנה אחת ששודרו שנים) ,הסדרה מבוססת על ספרים שכתב הסופר המנוח רוברט בי פארקר (יוצרם של ספנסר וסוני ראנדל) ,הפרקים משובחים וטובים מאוד,ביס ישדרו את שני הפרקים האחרונים עד כה של הסדרה (פרק נוסף מתוכנן לקראת סוף עונת השידורים בארה"ב) ,מומלץ מאוד.

ב12:47 כאמור "ג'סי סטון:בלש בסיכון" .
ב14:16 מיד אח"כ "ג'סי סטון :ללא חרטות". כאמור ביס 4 .

אם כבר הזכרתי סרטי מתח וצרפתים אז בשלישי ביס3 (ערוץ סרטים) משדרים את סרט הפשע "ספינקס" ,הידוע בכמה שמות אחרים ,סרט מתח משטרתי צרפתי שלא ידוע לי עליו כמעט כלום,אני רק יודע שהוא חדש מאוד (מאפריל 2010 ) .

חוץ מזה על תשכחו לצפות במרגלים בימים א' עד ה' ובדרך ווטרלו בשידור חוזר,מי שצריך.בחינוכית 23 כמובן.

תהנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה