יום שישי, 2 בנובמבר 2012

השבוע

השבוע ממשיכים דברים מהשבוע שעבר,אין שום דבר חדש.

היום (שישי) ב22:10 "הנוכלים" עונה 7 ,עונה אחת לפני העונה האחרונה מומלץ בחום.
וכמובן חמשת פרקים השבוע של "ילדות רעות " ברצף החל מ22:45 יס בייס/הוט פמילי.

מחר (שבת) 21:45 בבי בי סי אנטרטיימנט (ערוץ 232 ביס) "להיות אריקה",מיד אח"כ באותו ערוץ תוכנית הראיונות של אלאן קאר.

ראשון עד חמישי פרק אחד ביום של "נערות רעות" ב22:15 ,כאמור שידור חוזר של כל פרקי השבוע בימי שישי החל מ22:45 .משודר ביס בייס/הוט פמילי.

שני יס אקשן 22:45 "הבטן הרכה:התער".

שלישי 22:45 "רוקי בלו" יס אקשן.

רביעי "הסטירה" HOT3 22:30 .

וזהו,אם מישהו יודע על משהו עתידי בעיקר בהוט,שיגיד.
תהנו.


6 תגובות:

  1. זייגון היקר, בתור מומחה לסדרות אוסטרליות ובריטיות אני צריך את עזרתך.
    בתקופה האחרונה החל גל של רכישות מצד הוט של סדרות בריטיות ואוסטרליות("הסטירה"), ובאופן מפתיע גם שוודיות שמתבררות כדומות לבריטיות, מלבד השפה(הגשר ואנשים אמיתיים).

    חשבתי לנצל את הגל הזה, וכן מכיוון שמאוד נהניתי מ"הסטירה" המוצלחת(צפית בה?), וחיבתי לבריטיות ידועה(מראה שחורה, מלון בבילון, THE STREET ועוד...) כדי להמליץ להוט על סדרות שכדאי להן לרכוש.
    -האם ידוע לך על סדרות אוסטרליות מצליחות שכדאי להמליץ להם לרכוש? (אגב, גם "אהבה מלידה" האוסטרלית זמינה בהוט VOD, הבנתי שיש לה 5 עונות)
    כנ"ל לגבי בריטיות!
    בדגש על סדרות מהסוג שציינתי-הסטירה, THE STREET,מלון בבילון...

    תודה מראש!!

    השבמחק
  2. טוב סדרות אוסטרליות מומלצות :Rake של רשת ABC (המקבילה פחות או יותר של הבי בי יס הבריטית),Rake היא סדרה על עו"ד פלילי בשם קליבר גרין (ריצ'ארד רוקסברו) שנמשך לצד האפל של החיים העירונים ,הוא משתמש בסמים מבקר אצל פרוצות ובעיקר מהמר וחיי חיי נהנתנות והדוניזם שנותנים את עותותיו ביחסיו עם משפחות וחבריו,גרין מוצג כאיש בעל מוסר מפוקפק ויש לו מוניטין שלישי ביותר בציבור,הוא ידוע בכך שהוא מגן על פושעים ,אך בפועל למרות המוניטין השלילי שלו מדובר באיש מצפוני ביותר אשר יודע להבדיל בן טוב לרע.הוא בעיקר נמשך למקרים קשים וביזרים ביותר (קניבליזם וכו'..) הוא בעיקר מסתמך כשרונו כעו"ד וקשריו בעולם האפל של אוסטרליה,אלו גם עושים אותו למגנם הבלתי שגרתי של החלשים והנדכאים בחברה,סדרה מורכבת ומתוחכמת מזכירה קצת סדרות כמו Love soup הבריטית.מומלץ מאוד מאוד.
    עוד משתתפים בסדרה דניאל קורמק (הבטן הרכה "התער"),ראסל דיקסטרה ואדריאנה פיקרינג .
    הסדרה גם התברכה בכוכבים אורחים מהשורה הראשונה של מיטב שחקנים אוסטרליה שמופיעים אחד לפרק :הוגו וויוינג,סאם ניל,טוני קולט,ריצ'ל גריפית' ועוד.
    המשך...

    השבמחק
  3. עוד סדרה של ABC ,או יותר מדיוק אוסף של סרטי טלביזיה ,היא ג'ק איריש ,עיבוד לספרים של פיטר טמפל שגם תורגמו לעברית ,סרטי מתח ומיסתורין והמשלבים גם עלילות קונספירציה.
    גאי פירס מככב בג'ק אייריש עו"ד לשעבר וגובה חובות בהווה שגם כן נתקל במקרים של חוסר צדק ומרגיש מחויב לעזור לאנשים בעזרת כישוריו וידידיו,לצידו עיתונאית חוקרת בשם לינדה הילר (מרתה דיסלדורף שמופיעה בהמון דברים באוסטרליה),שני סרטי טלביזיה כבר הופקו והוקרנו ,שני העיבודים האחרונים לספרים מתוכננים לעלות בABC בסוף השנה הבאה.ה"סדרה" מאוד מומלצת לחובבי המיסתורין והאקשן,הסרטים מאוד מושקעים תקציבית ועיצובית ומלאים במיטב שחקני הטלביזיה האוסטרלית המובחרים.
    הסדרה ממומנת ב חלקה ע"י רשת ZDF הגרמנית.ZDF התחילה במעין מדיניות של לממן דרמות מתח בכל מיני מדינות בעולם,בקרוב במימונה בערוץ SKY ATLANTIC ברשת סקיי סדרת סרטי המסתורין "פלקון" http://www.imdb.com/title/tt2351868/ עפ"י סדרת ספרי המיסתורין של רוברט וילסון על בלש ספרדי בסיבליה.

    השבמחק
  4. אני אזכר ביותר אני אציין אותם.

    השבמחק
  5. מעניין...הסדרות הצליחו ברמה של "הסטירה"?
    מה עם סדרות בריטיות מצליחות שכדאי לשכנע שיירכשו?

    ויש עוד אוסטרליות/בריטיות שאתה יודע עליהן שהן בסגנון הסטירה/THE STREET- כל פרק מתרכז בדמות אחרת?

    תודה מראש על הפירוט המקיף, אבל עוד עוד ;) חח ככה נחזיק אצבעות שיירכשו

    השבמחק
  6. אם ירדתי לסוף דעתך אז לג'ימי מקגוורן היוצר של The street ולבי בי סי יש עוד שתי סדרות כאלו בדיוק באותו פורמט :http://www.imdb.com/title/tt1769411/ ו
    http://www.imdb.com/title/tt1340758/

    כל פרק על דמות אחרת שיש חוט עלילתי שמקשר בין הדמיות.

    השבמחק