יום שישי, 30 בנובמבר 2012

השבוע

השבוע פוסט עסוק לפנינו,לפני שנתחיל בלוח הרגיל כמה דברים קטנים.

הבי בי סי הבריטי פרסם רשימת שידורים לכריסמס,הרשימה עוד לא סופית וככל הנראה תעוודכן בחמישי לדצמבר,אני מתישהו אחרי התאריך הזה יעשה פוסט כריסמס בריטי מסודר כמו כל שנה.

יס אמורים להוסיף השבוע את ערוץ CBS דרמה ,שלפי מה שהבנתי יהיה גם מדובב (מקוריין ? ) לרוסית ,בכל מקרה אפשר להנמיך ציפיות כבר מעכשיו ,אם זה הרעיון שלהם לתחליף לבי בי סי אנטרטיימנט הם טועים מרות.אני מאוד מקווה שתהיה גרסה גם לא מדובבת ,בכל מקרה הערוץ זה לא תחליף.

ועכשיו ללוח הרגיל.

היום (שישי) ב22:10 "הנוכלים" ערוץ 1 .

וכמובן חמשת פרקים השבוע של "ילדות רעות " ברצף החל מ22:45 יס בייס/הוט פמילי.

מחר 22:30 אלאן קאר בתוכנית הראיוניות שלו בי בי סי אנטרטיימנט.

ראשון עד חמישי פרק אחד ביום של "נערות רעות" ב22:15 ,כאמור שידור חוזר של כל פרקי השבוע בימי שישי החל מ22:45 .משודר ביס בייס/הוט פמילי.

שני יס אקשן 22:45 "הבטן הרכה:התער" הפרק האחרון.

שלישי 22:45 "רוקי בלו" יס אקשן.

ברביעי בעשר בי בי סי אנטרטיימנט "אב בודד".

וזהו לבינתיים,נכון לעכשיו האתר של הבי בי סי אנטרטיימנט עוד לא עדכן את לוח משדריו וCBS דרמה עוד לא התבסף ככה שיתכן שיהיה לי עד פוסט שלם לעידכון במהלך השבוע אז תציצו בבלוג הזה,בסביבות יום שלישי.

לפני שנלך נשאיר קצת טעם טוב עם אטרציות מתקרבות ביס ובבי בי סי אנטרטיימנט שאני מקווה שלא יורידו אותו מיס לפני כריסמס.

בבי בי סי אנטרטיימנט ישדרו את הגרסה המצולמת של המחזה "המלט" בכיכובם של דיוויד טאננט פטריק סטיוארט ב26 לדצמבר ,ב27 הערוץ ישדר את העיבוד שלהם לספר המופלא "החשדות של מר וילצ'ר " של קייט סמארסקייל שתורגם עשו לעצמכם טובה ותשדלו לקרוא את הספר עד אז ,הספר מצוין ומומלץ .הדרמה במקור של ITV אבל כנראה שהבי בי סי מפיצים אותה בעולם.

מלבד זאת יש גם ספיישל של משפחת רויאל לכבוד כריסמס.

ביס הם מביאים לקראת סוף דצמבר כמה סדררות בריטיות חדשות יחסית,בעיקר לערוץ יס OH .בראש הסדרות יש את "דאנוטאון אבי" שתשודר בערוץ בHD סוף סוף לפי מה שהבנתי זה כל שלושת הסדרות ששודרו עד כל כולל ספישלי הכריסמס שלהם (הספיישל של העונה השלישית ישודר בכריסמס הקרוב) ,הסדרה חודשה כמובן לעונה רביעית.

מלבד דאונטאון אבי יס מביאים גם את "הנמלטת" עיבוד של סקיי לספרה של מרטינה קול, שודר כבר לפני כמה שנים בסקיי,אבל אנחנו לא מתלוננים מדינה סודית עיבוד חדש ונוצץ לספר הקאלסי A very british coup ,עם גבריאל ביירן בתפקיד הראשי ,הפקה של צ'אנל פור.  ואת "השוטר הטוב" דרמה קשה ובועטת בכיכובו של וורן בראון ("לות'ר") .

זהו להפעם,תהנו.









12 תגובות:

  1. הודעתי ליס שאני עוזב ועובר להוט בגלל הירידה של bbc entertainment.
    המוקדנית הבטיחה שיחזרו אלי בענין זה.
    נראה.

    השבמחק
  2. שיהיה בהצלחה,אני עוד יחכה קצת ואראה מה יקרה אבל כרגע אני ממש לא מרוצה מהתפתחות העינינים,לא שהוא הערוץ הכי טוב בעולם,הוא נועד להיות עוד ערוץ שמשדר בעיקר שידורים חוזרים באירופה בתוך ים של ערוצים,אבל שאין לנו שום ערוץ אחר מקביל בנוסף הוא נהפך לערוץ מעוד מאוד חיוני.

    אני בעקרון הייתי גם מוכן לשלם על חבילה בריטית מוגברת,או אפילו על ערוצים זרים (כמו צרפתים או גרמניים) בתנאי שיהיו כתוביות לשידורים שם ,אבל זה כנראה לא מאוד מעשי,יס בהחלט נותנים תוכן בריטי (בעיקר עם הוא קו פרודוקציה עם HBO ) אבל יש ירידה מתמדת בכמות שלהם והערוץ הזה מחזיק אותם על רמה סבירה של שידורים,בשביל איזו מיני סדרה פעם בחצי שנה אני בהחלט אשקול אם להשאר.

    על הוט אני לא חושב בכלל,אני יותר מחכה למפעיל השלישי מה שנקרא,מי שלא זה יהיה,נראה מה לו יהיה להציע.

    השבמחק
  3. אגב, ידוע לך על ערוץ בינלאומי עם תוכן בריטי?
    אם אכן קיים ערוץ כזה, אולי אפשר להציע ליס לרכוש אותו.

    השבמחק
  4. יש די הרבה ערוצים כאלו,אבל יש כל מיני בעיות טכניות,משפטיות וכספיות בשביל לשדר אותם,סקיי מפוצצת בערוצי לווין שמקרינים המון שידורים חוזרים בריטים,ששיכים לכל מיני חברות ויש גם רשתות לוויניות אחרות.

    בעיקרון הדרך הכי טובה להביא לשידור ערוץ בארץ הוא שגוף ישראלי יהיה זכיין שלו וזאת תהיה גרסה מקומית של הערוץ.אני מקווה שאולי יקרו כמה דברים אם יכנס מפעיל שלישי :או שגופים מקומים ירכשו גרסאות מקומיות של ערוצים בשביל למכור לחברות יס הוט וכו'',או שהתחרות תגרום לחברות להוציא קצת יותר כסף על גיוון ולרכוש ערוצים קצת יותר יקרים.

    אבל סביר להניח שזה לא יקרה בכלל,כנראה שהחברות יעדיפו למלות את ספריית הVOD שלהןבהמון סדרות אמריקאיות שניתן לראות בכל מקום ואולי תהיה סדרה בריטית אחת או שתיים פה ושם בשביל להגיד שיש גיוון.

    השבמחק
  5. בהוט יש שיפור גדול מאוד של סדרת בריטיות ואוסטרליות ובמיוחד בVOD.
    מומלץ

    השבמחק
  6. אני אשמח לרשימה קצרה או ללינק לרשימה כזאת.

    השבמחק
  7. טוב CBS דרמה הוא ערוץ ברוסית,וזה הבנתי אחרי שיס יבשו אותי טוב טוב בטלפון,חבל מאוד כי יש בו כמה דברים טובים אפילו משובחים כמו סרטי הטלביזיה של Gunsmoke או בעברית איש החוק,בנוסף יש גם פרקים לפי לוח המשדרים של איזור הדמדומים זה תמיד מצוין.

    אני מרגיש כרגע כאילו שיס חרבנו לי על הראש,כלומר לא שמפריע לי עוד ערוץ בשפה הרוסית ,אבל אם כבר יש ערוץ אם זכיין מקומי ,שיתנו גם אופציה של אנגלית עם כתוביות,במיוחד לאור העובדה שהולכים לפי כל השמועות להוריד את בי בי סי פריים.

    השבמחק
  8. עדכון-אחרי מאמצים של אנשים אחרים בטלפון מסתבר שניתן לקלוט את הערוץ גם בגרסה עברית,כלומר ללא דיבוב לרוסית ,באנגלית עם כתוביות כמו שצריך ,אז הזמתי את הערוץ ורשמים מקיפים אני אתן במועד יותר מאוחר,בינתיים מדובר בערוץ שהוא תוספת חביבה לממיר,אבל בשום אופן לא תחליף לבי בי סי פריים 7-8 סדרות קלאסיות חדשות שמשודרות יומית.

    כאמור פוסט מסודר על הערוץ יותר מאוחר ,זה האתר של הערוץ http://www.cbsdrama.tv/ ,בינתיים אין באתר כלום.

    השבמחק
  9. אני לא הצלחתי להגדיר את הערוץ ללא דיבוב ועם כותוביות.
    אשמח לקבל הדרכה

    לגבי ה VOD הרב כבר נרשם פה בעבר, אני ינה למצוא רשימה מלאה

    השבמחק
  10. אני לא הגדרתי כלום,אבל הממיר אצלי מוגדר בשפת ברירת מחדל כעברית,ככה שזה עובד לי ללא הדיבוב,לא עשיתי שום פעולה הגדרתית (אצלי הממיר הוא לא HD ) ,אבל זה קיים ועובד ואם אתה לא מצליח להגדיר תתקשר לתמיכה הטכנית של יס.

    השבמחק
  11. עכשיו שאני מסתכל בהגדרות יש שם אופציות לשפת פסקול עדיפות ראשונה ושניה.יכול להיות שזה יסדר את העסק.

    השבמחק
  12. אני יבדוק שוב אבל כנראה שבHOT זה שונה

    השבמחק