יום שישי, 23 בנובמבר 2012

השבוע

עוד שבוע מתחיל,בי בי סי אנטרטיימנט מתחיל ככמה דרמות שמי שרוצה לראות כדאי שיתפוס אותן,כי ככל הנראה הערוץ הולך ביס אחרי דצמבר.

היום (שישי) ב22:10 "הנוכלים" ערוץ 1 .

וכמובן חמשת פרקים השבוע של "ילדות רעות " ברצף החל מ22:45 יס בייס/הוט פמילי.

מחר (שבת) 21:45 בבי בי סי אנטרטיימנט (ערוץ 232 ביס) "להיות אריקה",מיד אח"כ באותו ערוץ תוכנית הראיונות של אלאן קאר.

ראשון עד חמישי פרק אחד ביום של "נערות רעות" ב22:15 ,כאמור שידור חוזר של כל פרקי השבוע בימי שישי החל מ22:45 .משודר ביס בייס/הוט פמילי.

שני יס אקשן 22:45 "הבטן הרכה:התער".

שלישי 22:45 "רוקי בלו" יס אקשן.

ברביעי בעשר בי בי סי אנטרטיימנט "אב בודד" דרמה חדשה יחסית בכיכובו של דיוויד טאננט, בHOT3 ב22:30 "הסטירה" הפרק האחרון אם אני לא טועה.

חמישי בי בי סי אנטרטיימנט בעשר "שהארווי פגש את בוב" דרמה על הקמת קונצרט הלייב אייד הראשון ,אי שם בשנות השמונים.

וזהו,ביס רץ איזה פרומו לדצמבר עם כל מיני סדרות חדשות,כולל שידור של דאונטאון אבי (שאני מניח שיתקדם לעונה השלישית ויכלול את הכריסמס ספיישלים) ,שהם יעדכנו באתר שלהם אני אתן יותר פרטים.

לפני שנלך נציין שעוד מעט כריסמס ,מה שאומר המון ספיישלים בריטים מרוכזים על כמה ימים,בשנים האחרונות הבי בי סי די הוביל מבחינת כמות השידורים המיוחדים והמצווינים,גם השנה זה לא צפוי להשתנות,אבל השנה גם רשת סקיי בעיקר לאור הכמות המשובחת של ההפקות החדשות שלה מעמידה לוח שידורים לכריסמס.

ספיישלים של הקומדיות שלהם "מרגל" ו Trollied  בני שעה והרבה מערכונים קטנים מלאי כוכבים תחת המטריה little  crackers (ספיישל שהמהדורה הקודמת שלו הניבה את הקומדיה המשובחת Moone boy ) ,לצד מחזות בערוצי הארט של הרשת,הקאסטארד סידרו את זה כל כך יפה ,אז פשוט נשים לינק לסיכום שלהם.

וזהו כרגיל תהנו.

2 תגובות:

  1. יכול להיות שאין אריקה היום?

    השבמחק
  2. סליחה שלא הגבתי לך,את אכן צדקת והם הורידו את הסדרה לא ברור לי עד מתי,שוב אני מצטער והמון תודה לך ,אני מאוד מעריך את כל התגובות בבלוג.

    אני מניח שאולי אחרי דצמבר יחזירו אותה,אבל אני לא באמת יודע כלום,הייתי שולח להם מייל ,אבל אני לא בטוח שיהיה לי את הערוץ אחרי דצמבר.

    השבמחק