יום שישי, 7 באוגוסט 2009

השבוע

השבוע ללא חידושים מסעירים ,בינתיים.

ראשון ביסטארס קומדי ב22:30 "צ'ייסרס".

שני בפריים ב21:45 "הולבי בלו" ספינאוף הולבי משטרתי.

שלישי בי בי סי פריים ב21:45 "דיאל ופסקו" ,ביס סטארס קומדי ב23:00 העונה השניה של "תפאורות קרטון".

חמישי ב22:45 "הדשא ירוק יותר" ,ראיתי והיה מצוין (תתפסו את הפרק הראשון בש"ח עם פיספסתם) סטיקום מהסוג הישן והטוב,ואני לא מעריץ גדול של סדרת האם "על טיפשים וסוסים".
מומלץ מאוד.

וזהו בינתיים,תציצו במהלך השבוע אולי יהיו עדכונים,למי שהתגעגע לפוסטים,אני עוד לא סיימתי איתם,אני פשוט לוקח זמן לקרוא /לצפות בדברים בשביל תוכן עתידי,יש לי כמה רעיונות לפוסטים שמתישהו גם אממש.

תהנו.

נ.ב יש איזה מרתון מרפל בהולמארק,שתי העונות הראשונות בלבד,אבל הם משודרים היום ומחר,למי שבכל זאת לא ראה באינסוף שידורים החוזרים שכבר היו.

עדכון דחוף!!!!

יס החלו לשדר את העונה החמישית של "לגדול בלי בושה" ,בלי שזה יהיה כתוב בשום מקום.יש שידור של הפרק הראשון היום ב12:25 ביסטארס דרמה,הפרק השני יהיה בחמישי ב16:00 באותו ערוץ.
(אין שידור בשעות הערב!)
זה לא נכתב במומלצי השבוע,לא ראיתי שום פרומואים לזה (אפילו לא בפופואופים המעצבנים בסוף תוכניות) ,פשוט יופי ,אני גם אתריע על השידור חוזר של זה שיהיה.

5 תגובות:

  1. גם מאוד אהבתי את "הדשא ירוק יותר". תפסתי את זה במקרה ביום שישי, לא ראיתי פרומואים בערוץ. היו?

    תמיד נהנתי מ-fools & horses והפרק בו הם נסעו לספרד עם קסנדרה הוא אחד הדברים המצחיקים ביותר שראיתי.

    השבמחק
  2. היו קצת מאוד,אבל גם אני הופתעתי מכמה שנהנתי מהפרק.

    השבמחק
  3. עוד משהו קטן היום (שלישי) ב22:25 "קפאון",דרמה קומית במקור בשלושה חלקים,עם יו בוניביל ,יש שידור חוזר גם בלילה אני אתריע על הש"ח שיהיה בטח בשישי.

    השבמחק
  4. תפסתי את זה כחצי שעה אחרי שזה התחיל, מהסצינה בשירותים עם ההיסטוריון המטורף, היה מצחיק אז החלטתי לראות, רק לא הבנתי מה זה- סידרה או סרט (כי זה נהיה ארוך למדי).
    היה מעולה וטום הולנדר מקסים!

    השבמחק
  5. זה היה סיטקום בשלושה פרקים,שכנראה פה פשוט ערכו אותו לסרט.

    הפרק הראשון שודר הרבה לפני שני הפרקים הנותרים.

    השבמחק