יום רביעי, 12 באוגוסט 2009

בלשים חדשים בטלביזיה הבריטית

חברת ההפקות Left bank שעשתה חייל עם העיבודים שלה לספרי קורט וולנדר בשפה האנגלית,עובדת בימים אלו על עיבודים חדשים לשני בלשים ספרותיים נוספים:

הבלש הראשון הוא אורילו זן,גיבור ספריו של הסופר האירי המנוח מייקל דיבדין ,סדרת בילוש המתרחשת באיטליה.אורילו זן יעובד לערוץ בי בי סי 1 בעונה שתכלול עיבודים לשלושה ספרים בפורמט של סרט : Ratking שיועבד ע"י פיטר באוקר ("האויב האחרון") ,Vendetta שיתוסרט ע"י סיימון בורק ולבסוף Dead Lagoon שיכתב לטלביזיה ע"י פטריק הרבינסון (רשימת קרדיטים עצומה).

בנוסף על הסדרה הזו והעונה השניה באנגלית של וולנדר,תפיק Leftbank גם פיילוט לITV שהוא עיבוד לספרו של פיטר רובינסון מסדרת הבלש בנקס בשם Aftermath.

אני כמובן לא קראתי שום דבר מהסדרות הללו,אשמח לדעת אם הם תורגמו לעברית במקרה וכמובן שאעדכן בהודעה הזו אם אתקל בהם בעצמי.

מקווה שנוכל לצפות לסדרות הללו בקרוב.

2 תגובות:

  1. ואפרופו סופרים מנוחים ,יצא "נערה עם קעקוע דרקון" בעברית,הראשון מטרילוגית המיליניום של העיתונאי המנוח סטיג לארסון (זו טריולוגיה לא מבחירה,היה לו תכנונים להמשיך את הסדרה,אולי מישהו אחר יעשה את זה במקומו) ,בכל אופן זה יקנה על ידי מתישהו ממש בקרוב.

    http://www.text.org.il/index.php?book=0902081

    השבמחק
  2. ועוד סדרת משטרה חדשה באופק,greenlit שמפיקים כמובן את המלחמה של פויל מתחילים בקרוב לצלם את Vexed דרמת משטרה קומית (בינתיים שלושה פרקים בני שעה) על צמד בלשים,הוא והיא בתפקידים הראשיים טובי ויטהאוס ולוסי פאנץ'.

    השבמחק