יום שישי, 1 בינואר 2010

השבוע

השבוע יש לפחות תוכנית אחת טובה מאוד,המצדיקה את הפעולה של הדלקת הטלביזיה.

ראשון ביס סטארס אקשן 22:30 "הבטן הרכה:בין שני ערים".

שני ב18:00 בי בי סי אנטרטיימנט "יהלום גולמי" ,ביסטארס אקשן (שימו לב לשעה! ) ב19:20 ! "רובין הוד" העונה השלישית והאחרונה.

שלישי ב22:30 מיד אחרי שידור חוזר של whistleblowers (שודרה כבר בחינוכית 23 ) בבי בי סי אנטרנטיימנט אנחנו מקבלים בבכורה ארצית סדרה אוסטרלית!! ועוד איזה סדרה.
בלקג'ק היא סדרת תעלומות בלשיות באורך סרט,כמו שאנחנו אוהבים ומגיע לנו לראות.היא עוסקת בג'ק קמפסון (קולין פרילס המצוין) בלש אשר עושה מעשה לא מקובל ומסגיר עמית שלו שסרח,קמפסון מוגלה (בגלל שאיש אינו רוצה לעבוד איתו יותר) לפרויקט העברת נתוני ארכיון הרצח של היחידה למחשב (הסדרה קצת ישנה) בתור בלש מפקח אשר יטפל בכל דבר רלוונטי שיצוץ כתוצאה מהתהליך,לצידו של ג'ק עומדת (לא בפיילוט) בלשית צעירה שעושה את העבודה בפועל בשם סמנתה לוסון (מרתה דיזלדורף) וביחד השנים מטפלים במקרים קרים כאשר הם נתקלים בהם.

7 סרטים הופקו בסדרה ,פיילוט ועוד שני טרילוגיות,כל אחד עומד בפני עצמו,בכל אחד יש את מיטב השחקנים האוסטרלים דעז,הפקה איכותית ביותר ומומלצת של רשת 10 האוסטרלית (הבי בי סי הוא המפיץ העולמי של הסדרה).
פשוט אל תחמיצו.

ברביעי בהוט 3 סוכן חופשי בשעה 22:30 .

חמישי ,חוזרים לשגרה,הפרקים של חיי באפולו עם ג'ק די ישודרו שוב בצורה שבועית,אני לא אזכיר אותם כי ראינו אותם כבר.
אז ב21:45 בבי בי סי אנטרטיימנט ,סדרה קומית חדשה Massive על שני חברה שרואים עצמם כתקליטנים מיד אח"כ ממשיכה Fear Stress and anger ב 22:15 באותה שעה בחינוכית 23 עוד פרק של "דרך ווטרלו" ויום השידורים מסתיים בשידור נוסף כאמור של חיי באפולו.

תהנו (ובאמת אל תפספסו את בלקג'ק).

אני שמתי לב שערוץ ARTE שהתוכניות בו הם לרוב מדובבות לצרפתית,מקרין בסוף שבוע שלושה מיני סדרות בריטיות :"קפטן ג'יימס קוק","גורמנגהאסט" ו"וויטצ'אפל" תחת השם "שובו של ג'ק המרטש" ,לא שאני חושב שיש סיכוי שזה יהיה באנגלית עם כתוביות,אבל חשבתי לציין לטובת מי שצרפתית לא מפריע לו או למישהו שסתם רוצה לבדוק איך הסדרות נראות,עם אכן יהיו רק כתוביות,תהיה פה הודעה מיידית באדום!.

2 תגובות:

  1. לפי הפרומו, "בלקג'ק" אכן נראה נחמד.
    המרתון של "חי באפולו" אתמול היה נפלא. בעיקר התכנית האחרונה. נרדמתי 5 דקות אחרי שהיא נגמרה אז לא ראיתי אם שמו את פרק 5 בשידור החוזר, אבל בטח ישודר שוב באחד מימי החמישי.

    השבמחק
  2. גם אני נהנתי ברוב "חי באפולו" (לא הצלחתי להתחבר לרוס נובל אבל,פשוט לא הצחיק אותי) ,אבל אכן היה מצוין.

    השבמחק