יום שישי, 29 בינואר 2010

השבוע

טוב עוד שבוע מתחיל ,את "סקינס" מחליפה "קרועים" שזה בערך אותו דבר רק יותר.

היום (שישי) יס סטארס בייס /הוט פמילי 17:10 "בריטניה היי" עוד סדרה על תיכוניסטים מזמרים.23:30 יס סטארס נקסט "כמעט אנושים" ,אני אהבתי את הפרק הראשון ואני ממשיך.

ראשון יס סטארס נקסט 21:30 "קרועים" ,ביס סטארס אקשן ב22:30 "הבטן הרכה:בין שתי ערים" פרק אחרון לעונה.

ב19:20 "רובין הוד" ביס סטארס אקשן העונה השלישית ממשיכה.ב21:30 ביס סטארס נקסט "קרועים" ,ב21:45 בבי בי סי אנטרטיימנט "הולבי בלו" העונה השניה.

שלישי יס סטארס נקסט 21:30 "קרועים" ,ב22:30 "בלקג'ק" בבי בי סי אנטרטיימנט.

רביעי יס סטארס נקסט 21:30 "קרועים"

חמישי יס סטארס נקסט 21:30 "קרועים" ,ב21:45 בי בי בי סי אנטרטיימנט Massive ,ב22:45 בחינוכית 23 "דרך ווטרלו" .

וזהו,אם יהיה איזה שינוי אני אעדכן.

תהנו.

לא שינוי אבל התראה-בלופ של שישי הקרוב בחינוכית 23 ,יקרינו את העונה הראשונה של "וולנדר" עיבודים לסדרת ספרי המתח השבדים של הנינג מנקל,מאוד מאוד מומלצים,יקרינו ככל הנראה את העונה הראשונה של הגרסה של הבי בי סי (עונה שניה הוקרנה בבריטניה לפני שבוע) בכיכבו של קנת' בראנה.שלושה פרקים באורך סרט! (שעה וחצי לפרק) ,לא מומלץ לראות אותם אחד אחרי השני ,אז אם מישהו צריך להסתדר על הקלטות מראש,אני מתריע מראש.
אני כמובן יתריע על זה ב"השבוע" הבא.

4 תגובות:

  1. לא מצאתי את בלקג'ק. יכול להיות שנגמר?

    השבמחק
  2. הסדרה לא נגמרה אבל הם הפסיקו לשדר אותה משום מה,אני מניח שהם ישדרו את הפרקים הבאים בזמן אחר.

    אין לי הסבר לזה,הסדרה מספיק ישנה לדעתי להיות משודרת במלואה.פשוט תתעלמו ממה שכתוב בפוסט,אני משאיר את זה ככה להזכיר לעצמי לבדוק את זה בשבוע הבא.

    השבמחק