יום ראשון, 17 בינואר 2010

השבוע-עדכון

הפנאי פלוס שהתסמכתי עליו ,לא תואם את המדריך של יס,השינוי הכי גדול בלוח הוא שהשבוע לא מתחילה Being Human שלפני הממיר שלי עוד לא מתחילה השבוע (הלוח בממיר שלי מגיע עד יום שלישי ואין לי יס מקס,בינתיים אין עדכון למעבר ליום שלישי).

במקום "כמעט אנושיים" יש את תוכנית המערכונים של מתיו הורן וג'יימס קורדן ("גאווין וסטייסי") שנקראת בארץ "עושים שטויות" ,לפי הביקורות באינטרנט אפשר להנמיך ציפיות.

הלוח המעודכן עד יום שלישי הוא :

ראשון יס סטארס נקסט 20:10 "עושים שטויות" ,ב21:30 באותו ערוץ "סקינס" .ביס סטארס אקשן 22:30 "הבטן הרכה:בין שני ערים".

שני ב18:00 בי בי סי אנטרטיימנט "יהלום גולמי" ,ביסטארס אקשן (שימו לב לשעה! ) ב19:20 ! "רובין הוד",ביס סטארס נקסט 20:05 "עושים שטויות" ,ב21:30 באותו ערוץ "סקינס".

שלישי ביס סטארס נקסט 20:05 "עושים שטיות" ופרק נוסף מיד אחריו ב20:35 (שני פרקים ברצף של "עושים שטויות"!) ,ב21:30 באותו ערוץ "סקינס",ב22:30 "בלקג'ק" בבי בי סי אנטרטיימנט.

הפוסט יתעדכן שהממיר שלי יואיל בטובו להתעדכן,תעקבו.

ותהנו,קחו בחשבון שגם הפוסט הזה הוא לא תורה מסיני ופתאום יכולים להשתנות דברים,תציצו בממירים מידי פעם.

עדכון אמצע השבוע
רביעי ביס סטארס נקסט 20:05"עושים שטויות" ,ב21:30 באותו ערוץ "סקינס".

חמישי ביס סטארס נקסט 20:05 "עושים שטויות" ,ב21:30 באותו ערוץ "סקינס",ב21:45 Massive בבי בי סי אנטרטיימנט,"דרך ווטרלו" בחינוכית 23 בשעה 22:15 .

להיות אנושים משובץ לפי הממיר שלי בנתיים בשישי ב23:30 ,נדווח עליו בשבוע הרלוונטי,עושים שטיות מסתיים השבוע .

2 תגובות: