יום שישי, 7 בדצמבר 2012

השבוע

השבוע אני מכניס את ערוץ CBS דרמה לרשימה הערוצים שיש דברים מומלצים לראות בהם,בעיקר בגלל סרטי הטלביזיזה של איש החוק שיוקרנו בסוף שבוע.מצד אחד אני נורא שמח על הערוץ שנותן קצת רענון בנוף הטלביזיה המקומי ובאמת עוד קצת אלטרטיבה,מצד שני אני אהיה מאוד מאוד עצוב עם יורידו את בי בי סי אנטרטיימנט.
אני מאוד מקווה שגם לקוחות הוט יכולו להנות מהערוץ בקרוב.

נמשיך עם ההמלצות השבועיות:

היום (שישי) ערוץ 1 22:50 "הנוכלים" פרק אחרון לעונה.

וכמובן חמשת פרקים השבוע של "ילדות רעות " ברצף החל מ22:45 יס בייס/הוט פמילי.

מחר (שבת) 16:10 הפיילוט באורך סרט של "האב דאולינג חוקר" כי אני במצב רוח טוב.CBS Drama כמובן.

באותו ערוץ (CBS Drama ) בעשר "שוגון" אולי אחת המיני סדרות הטובות ביותר בכל הזמנים,נווט בריטי (ריצ'ארד צ'ימברליין) מוצא עצמו ביפן הפאודלית ונאלץ להתרגל לחברה החדשה והמסוכנת שבו הוא חיי,המיני סדרה היא בת 12 שעות לדעתי,CBS Drama משדר אותה בפורמט של שעה בכל פרק,מאוד מאוד מומלץ.
מיד אח"כ באותו ערוץ "איש החוק-חוזרים לדודג''" סרט הטלביזיה הראשון מבין חמישה שהופק אחרי שהסדרה הייסתיימה,5 הסרטים הללו נחשבים למערבונים הטובים ביותר שהופקו עבור הטלביזיה והם מומלצים בחום,בסרט הזה גם מופיעה אמנדה בלייק בפעם האחרונה בתור מיס קיטי.22:50 למי שרוצה לצפות,הסרט גם ישודר בשידור חוזר למחרת בראשון ב16:10 .
ב22:30 בבי סי אנטרטיימנט "איש פטפטן" עם אלאן קאר.

ראשון עד חמישי פרק אחד ביום של "נערות רעות" ב22:15 ,כאמור שידור חוזר של כל פרקי השבוע בימי שישי החל מ22:45 .משודר ביס בייס/הוט פמילי.

ראשון CBS Drama  בעשר "שוגון" הפרק השני,ב22:30 הסרט הטלביזיה השני של איש החוק "האפאצ'י האחרון" ,בסרט מככבת גם מייקל לרנד שהתפרסמה באמא של משפחת וולטון וכיכבה גם בסדרה "אחות".
כמו הסרט הקודם גם הסרט הזה מומלץ,למי שמחפש שידור חוזר אני מניח שזה יהיה רק בסוף שבוע הבא,הסרטים הללו ממש מעולים כמו שציינתי קודם אל תחמיצו.

שלישי 22:45 "רוקי בלו" יס אקשן.

ברביעי בעשר בי בי סי אנטרטיימנט "אב בודד".

וזהו,לא שכחתי לגבי כריסמס בבריטניה ,אני בטח יעשה איזה פוסט מתישהו בשבוע,לפי כל המידע שיש לי כרגע אין ממש ספיישלים יוצאים מהכלל,הרוב שם פרקים של סדרות שמסתיימות בכריסמס או מתחילות בו.אני יעשה את הפוסט ואז יהיה יותר ברור על מה אני מדבר.

תהנו.

3 תגובות:

  1. יש לי בעיה עם הכנסת ערןץ CBS לבלוג הזה.
    מכתחילה המדובר היה בתוכניות בריטיות.
    ערוץ CBS הגם שהוא בא להחליף ערוץ בריטי, אינו כזה ורוב תוכניותיו (גם שוגון תהיה טובה ככל שתהיה) אמריקאיות.
    כמובן, אתה בעל הבלוג וזכותך לכתוב על מה שאתה רוצה.

    השבמחק
  2. אני בדר"כ לא מכניס סדרות אמריקאיות,אני התחלתי עם בריטיות לאט לאט גם התווספו פה מידי פעם סדרות אוסטרליות וקנדיות,אבל הדגש הוא עדיין על סדרות בריטיות.

    הסיבה שCBS בפנים ספציפית השבוע,היא סרטי הGunsmoke ושוגון,פעם לפני הרבה הרבה שנים נעשו גם בארה"ב דברים ראויים,שחבל שאנשים יפספסו אותם ,אני ממש לא הולך להכניס כל דבר שיש בערוץ הזה להמלצות,הוא קיבל פוסט משלו כי הוא חדש והיה כדאי לדבר עליו (במיוחד לאור העובדה שהוא כנראה התחליף לבי בי סי ),אני חושב שהוא פונה לנישה שעוד לא היה לה מענה ספיציפי בנוף הטלביזיה המקומי (סדרות נוסטלגיות) .שוגון ספציפית מלבד ערכי ההפקה הגובהים היא סדרה בינלאומית,מלבד הקאסט עתיר הכוכבים היפאני שמופיע שם ברשות טושירו מיפונה יש גם שחקנים שם כמו ג'ון רייס דיוויס ועוד כוכבים בריטים,לכן היא היתה מופיעה בהמלצות בלי קשר לערוץ שהיא מונגנת בו.

    לגבי GUNSmoke או איש החוק ,חמשת הסרטים הללו בתוספת הסרט טלביזיה של מאבריק מ79 ,זה של קונג פו מ87 ,הסדרות עפ"י לואי לאמור והסדרה "כיצד נוצח המערב" עם ג'יימס ארנס ובוקסלייטנר הם דוגמא ומופת לאיך צריך לעשות מערבונים לטלביזיה וזאת בלי להזכיר כל מיני יונות בודדות למניהן,הינם דברים איכותיים שגם מאוד היו פופלארים בבריטניה בזמנם אני ממליץ עליהם בחום כמו על הרבה סדרות בריטית איכותיות.

    בקיצר יש לי איזו רשימה מצומצת של המלצות אמריקאיות,רובן סרטי טלביזיה ומיני סדרות (או סדרות קצרות מאוד) ,הם יכנסו בפנים לא משנה באיזה ערוץ הן מוקרנות ,אתה לא תראה פה בבלוג המלצות על סרטי שמאלץ לכריסמס אמריקאים ,שהיו בערמות בהאלמארק שכנראה הולכות להתקיף אותנו בערוץ הזה בכריסמס הקרוב.הבלוג הוא עדיין בלוג בריטי (ואוסטרלי וקנדי) עם חריגות מידי פעם לצורך דברים איכותיים.

    השבמחק
  3. אולי פעם נעשה איזו רשימה חריגים,למרות שאני חושש שכמות הדברים הטובים שיש מהערוץ הזה CBS דרמה,תהיה מועטה ומצומצת,מה שבטוח שברשימה יהיו הגרסה שלהם ל"אייבנהו" משנת 82 עם סאם ניל וסרטי הקמיליון משנות התשעים שהוקרנו בUPN עם בובי פיליפס.

    השבמחק