יום שישי, 28 בדצמבר 2012

השבוע

השבוע מתחילה שנה אזרחית חדשה בנעימה אופטימית מאוד,לא רק שלא מבטלים את הבי בי סי אנטרטיימנט,אנחנו גם קיבלנו את ערוץ CBS דרמה בתחליף סביר להאלמארק.

למי שהצפה בשידורי הכרימסמס של הערוץ (בי בי סי) ראה בוודאי כמה טריילרים חביבים לשידורים של השנה הקרובה,או יותר נכון ינואר הקרוב,חלק מהסדרות הנצפות אפילו לא שודרו בבי בי סי במקור מה שעושה את העסק לנורא נחמד.בין הבקרובים של הערוץ אפשר לראות את "שרלוק","וויטצ'אפל" המוצלחת מאוד ,"הקומדיה "ארוחת ליל שישי","מאד דוגז" ששודרה בSKY ואת "אדונים ומשרתים" שהעונה הראשונה שלה כבר שודרה בערוץ 1 .
הרבה טלביזיה בריטית איכותית מחכה לנו לפחות בינואר פברואר.

היום (שישי) חמשת פרקים השבוע של "ילדות רעות " ברצף החל מ22:45 יס בייס/הוט פמילי.

מחר (שבת) בעשר בCBS דרמה "שוגון" הסאגה ממשיכה,בערוץ יס OH בשעה 21:30 "מדינה סודית" דרמה חדשה לגמרי ששודרה בצ'אנל פור.דרמה פוליטית משובחת שעוסקת בן היתר ביחסי הממשל הבריטי עם חברות נפט בין לאומיות,מבוסס באופן רופף על הספר A very british coup שעובד בעבר לטלביזיה,בתפקיד הראשי גבריאל ביירן.באותו ערוץ ממשיכה גם המיני סדרה "הנמלטת" עפ"י ספרה של מרטינה קול בשעה 22:35 .

ב22:30 בבי בי סי אנטרטיימנט "אלאן קאר :איש פטפטן".

ראשון עד חמישי פרק אחד ביום של "נערות רעות" ב22:15 ,כאמור שידור חוזר של כל פרקי השבוע בימי שישי החל מ22:45 .משודר ביס בייס/הוט פמילי.

בראשון בעשר CBS דרמה פרק נוסף של "שוגון".ואני לא אזכיר שיש גם "דאונטון אבי".

שלישי יס OH בעשר "השוטר הטוב" דרמה חדשה בארבעה חלקים בכיכובו של וורן בראון המצוין (ל'ותר) בסדרה גם משתתף השחקן הותיק והמשובח מייקל אנגליס בתור אבי הדמות הראשית.ב 22:45 "רוקי בלו" יס אקשן.

וזהו לבינתיים אולי נעדכן במהלך השבוע עם יהיה עוד מידע לגבי משהו,לפי שאזוז ב"פנאי פלוס" של השבוע פרסמו שבהוט VOD (וכנראה בעתיד גם בHOT3 )  תשודר הדרמה "הג'נטלמן האחרון" או כמו שקוראים לה במקור  Parade's end  עם בנדיקט קמברבאץ',עם מישהו יודע מתי היא תשודר בערוץ רגיל או יכול להמליץ עליה אני מאוד אשמח למידע.

תהנו.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה