יום שישי, 21 בדצמבר 2012

השבוע

השבוע חל כריסמס בבריטניה,ואצלנו ערוץ בי בי סי אנטרטיימנט מקרין כמה ספיישלים,אם בשנים עברו היה ממש מה לראות בתקופה הזו ,השנה הרוב שידורים חוזרים .נכון לעכשיו יס עוד לא סגרה או הודיעה על סגירת הערוץ אז יש עוד תקווה,למרות זאת אני ממליץ לאנשים לעבור על לוח המשדרים לצפות בכל הספיישלים ששודרו בעבר בעיקר בגלל שאולי הם לא ישדור בעתיד.

בן הספיישלים שבי בי סי אנטרטיימנט נותן בשידור חוזר אפשר לראות את "אחרי שהלכת" ,"משפחת רויאל" ,"רוק וצ'יפס" (הפרק הראשון מתוך שלושה-סדרת הפריקוויל ל"על טיפשים וסוסים),ועוד ספיישלים של "המשפחה שלי" במקור בגרסת 45 דקות ומעלה,אצלנו הערוץ מפצל כל ספיישל כזה לשני חלקים שישודרו ברצף.כמו כן אפשר לראות שוב את "שרלוק הולמס וגרבי המשי" ,חפשו אותם,דפדפו בממירים לא חסר שידורים חוזרים,את הבכורות אני מיד מציין בפוסט הזה השבועי.

היום (שישי) חמשת פרקים השבוע של "ילדות רעות " ברצף החל מ22:45 יס בייס/הוט פמילי.

מחר (שבת) בעשר בCBS דרמה "שוגון" הסאגה ממשיכה,ב22:35 ערוץ יס OH "הנמלטת" מיני סדרה חדשה על פי ספרה של מרטינה קול,זוג נאהבים צעירים מנסה לצאת מחיי פשע אפלים וקודרים.
בבי סי אנטרטיימנט השידורים הם כדלקמן:
ב21:05 מייקל מקינטייר בדרכים (מופע סטנד אפ),ב21:50 "משפחת רויאל" ב22:50 "אלאן קאר" איש פטפטן וב23:35 ספיישל חג המולד של ויקטוריה ווד.

ראשון עד חמישי פרק אחד ביום של "נערות רעות" ב22:15 ,כאמור שידור חוזר של כל פרקי השבוע בימי שישי החל מ22:45 .משודר ביס בייס/הוט פמילי.

בראשון בעשר CBS דרמה פרק נוסף של "שוגון".בערוץ יס OH מתחילים לשדר את דאונטאון אבי מהפרק הראשון לטובת מי שפספס,אני אתריע על הסדרה בקביעות החל מהפרקים שלא שודרו בערוץ 1 אלא אם תבקשו אחרת.

שלישי 22:45 "רוקי בלו" יס אקשן.

רביעי בי בי סי אנטרטיימנט בעשר "המלט" גרסה מצולמת מיוחדת של המחזה עם דיוויד טאננט ופטריק סטיוארט.

חמישי בי בי סי אנטרטיימנט בעשר "החשדות של מר ויצ'ר" ,מומלץ מאוד עיבוד דרמטי לספרה המצוין של קייט סאמרסקייל,מקרה רצח אמיתי בתקופה הויקטוריאנית זוכה להדים נרחבים ומזעזע את החברה,מר ויצ'ר הבלש נקרא לפתור אותו,אבל מתקשה להוכיח חשדותיו בבית המשפט.עם פאדי קונטסטין שוב מאוד מומלץ.

זהו לבינתיים,אולי נעדכן את הפוסט הזה במהלך השבוע,אם נראה למישהו שאפשר לציין שידור חוזר של משהו השבוע בבי בי סי באופן מיוחד,הוא מוזמן לעשות זאת בתגובות.

בשבוע הבא "מדינה סודית" ו"השוטר הטוב" שניהם ביס,תהנו.






3 תגובות:

  1. פניתי ליס במייל. הם לא מבטלים את בי בי סי אנטרטיינמנט!

    השבמחק
  2. על פי גלובס בסופו של דבר שום ערוץ לא יורד - BBC אנטרטיימנט, TCM וגם CNN נשארים לעוד כמה שנים אחרי שהמשא ומתן איתם הצליח. וזייגון יש לך המלצות על הסדרות שעולות ביס בינואר- יומני הרופא הצעיר ובורגן? ומה לגבי דוקטור הו העונה החדשה האם להמשיך אחרי שלא התלהבתי מהקודמת?

    השבמחק
  3. אהה זה ממש בשורות טובות,אני מאוד שמח לשמוע.
    בורגן עד כמה שידוע לי היא סדרה דנית מאוד מצליחה,דרמה פוליטית על אשה שנבחרת לראש ממשלת דנמרק,יש עם זה המלצות חמות,לגבי יומני הרופא הצעיר,זה עיבוד לאוסף סיפורים קצרים של בולגקוב אם אני לא טועה ,על קורות רופא ברוסיה של המאה שעברה את הרופא בצעירות משחק דניאל רדקלייף והרופא הבוגר משוחק ע"י ג'ון האם,לסדרה ארבעה פרקים והיא משודרת במסגרת המחזות לטלביזיה של ערוץ סקיי ארטס.

    דוקטור הו היא סדרה עם זקן ארוך וממשיכה כבר המון המון שנים והיו לה המון המון גלגולים,אז אפילו עם לא התלהבת מהגלגול האחרון של הדוקטור ומהעלילות,הפורמט הזה ימשיך איתנו עוד הרבה שנים בצוותים קראייטיבים ובשחקנים אחרים,ככה ששווה לבדוק כל פעם שיש שינוי בדוקטור,אני אוהב מאוד את הסדרה הקלאסית ומהחדשה אני די נהנה,פרקים מסוימים הם טובים מאוד פרקים מסוים לא,אבל הדוקטור הוא לא סוס של איש אחד ככה שכדאי להציץ פה מידי פעם,במיוחד על הפרקים שתשמע שהם טובים.

    השבמחק