יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

שידורי כריסמס בבריטניה-עידכון

כמו כל שנה אני עושה פוסט מיוחד לכבוד השידורים המיוחד לכריסמס ולשנה החדשה בבריטניה,בשנים קודמות בכריסמס היתה הזדמנות בספיישלים לראות פרקים מיוחדים מסדרות שכבר לא רצות שנתית ,או שעבר המון זמן מאז ששודרה עונה מהן,השנה בעיקר בבי בי סי רוב הספיישלים הם פשוט פרקי כריסמס מסדרות שהולכות לרוץ בינואר והלאה בשנה החדשה.

אז נתחיל,כמו תמיד השידורים הם לפי שעון בריטניה,אולי אני אעדכן את הפוסט הזה בהמשך עם מידע חדש בהמשך,כרגיל אני רק שם דגש על דרמות וקומדיות.

ראשון ה23 לחודש :
BBC ONE   בשעה 18:30 Mr Stink עיבוד לספרו של השחקן דיוויד ואליאמס על נערה צעירה שמזמינה קבצן להתגורר בביתן הגינה של הבית שלה ,וגורמת להתמרמרות אצל בני הבית האחרים,עם יו בוניביל בתפקיד הקבצן,שרידן סמית' ודיוויד ואליאמס עצמו ועוד מספר שחקנים צעירים,על התסריט עבד מלבד ואליאמס גם סיימון ניי.מלבד היות הספיישל משודר בHD ,הוא גם יהיה התוכנית הראשונה של הבי בי סי שצולמה בתלת מימד ויוקרן במקביל בערוץ התלת מימד החדש של הבי בי סי.

Loving Miss Hatto באותו ערוץ בשעה 22:30 ,"לאהוב את מיס האט"ו נכתב ע"י ויקטוריה ווד,ומספר את סיפורם של זוג בשנות החמישים של המאה ה-20 שביצע תרמית מוזיקאלית גדולה.

שני ה24 לחודש ערב חג המולד :
BBC ONE  "מרלין" הפרק האחרון אי פעם ,סוף העונה החמישית והאחרונה,הסדרה הגיעה לקיצה הטבעי משודר בשעה 20:15 .
 בשעה 21:30 פרק מיוחד לכירסמס של הקומדיה המצליחה Outnumbered ,אני אומר פרק מיוחד אבל למעשה זה הפרק הראשון בסדרה החדשה שתשודר מאמצע ינואר כנראה.
בשעה 22:15 "נערי גברת בראון" פרק כריסמס מיוחד של הקומדיה.
 צ'אנל פור
ב21:30 פרק של הסדרה הקומית הותיקה (הקומדיה הכי ותיקה בערוץ) "פיפ-שואו" עם דיוויד מיטשל ורוברט ווב,העונה החדשה כבר משודרת בימי ראשון ופרק הכריסמס הזה הוא הפרק האחרון שלה (של העונה).
באותו ערוץ בעשר פרק כריסמס של הקומדיה Friday night dinner של רוברט פופר.
SKY ONE בתשע פרק הכריסמס של הקומדיה Trollied .

שלישי ה25 יום חג המולד :
BBC ONE
17:15 "דוקטור הו" בספיישל שנהיה כבר מסורת מאז שהסדרה החלה מחדש,על מאט סמית' מצטרפת קומפניון חדשה בדמות השחקנית הצעירה אך המנוסה מאוד ג'נה לואיז קולמן,הפרק נקרא The snowman ,ועוד יתאחרו בו השחקן הותיק ריצ'ארד אי גרנט (שגם שיחק את הדוקטור בהפקות אודיו ואינטרנט) וכוכב "עדות אילמת" העוזב טום וורד.
הסדרה תתחיל או יותר נכון תמשיך,אי שם בסביבות ינואר,השנה (2013) חל יובל החמישים לסדרה,אני מקווה שיהיה לה ספיישל ראוי.
Call the midwife כריסמס ספיישל,לפני שהעונה השניה מתחילה,הדרמה הקלילה והפולארית החדשה של הבי בי סי ,זוכה גם היא לכריסמס ספיישל,עם ג'סיקה ראיין ,ג'ני אגווטר ומירדנה הארט משודרת ב19:30 .

בשנים עברו היו סדרות שחייות רק בכריסמס או בעיקר בכריסמס "על טיפשים וסוסים" היתה אחת מהן כמו כן הסדרה "הכומר מדיבלי" ,בשנים האחרונות התואר עבר לסדרה "משפחת רויאל" וגם השנה יש ספיישל כריסמס של המשפחה הנ"ל ,משודר ב21:45 .

ITV
אולי הנציגות היחידה והכי בולטת של ITV בלוח הכריסמסי ,ספיישל בן שעה וחצי של "דאונטאון אבי" ,הספיישל ישודר ב20:45 ,ואצלנו בטח אחרי שישדרו את העונה השלישית ביס,"דאונטאון אבי" היא סדרת הדרמה המצליחה ביותר של ITV בשנים האחרונות והיא חודשה כמובן לעונה רביעית.
ב21:00 באותו ערוץ Doors open עיבוד לספרו של איאן רנקין עם סטיבן פריי,דוגלס הנשל ולנור קרישלו.

רביעי ה26 Boxing day :
BBC ONE
21:30 פרק רגיל שרק מתרחש בכריסמס של הקומדיה "מירנדה" של מירנדה הארט,אחרי העדרות של כמעט שנתיים חוזרת מירנדה לקומדיה הרגילה שלה לעונה שלישית.
22:00 "נערי גברת בראון" עוד פרק כריסמסי של הקומדיה.

SKY ONE
21:00 פרק כריסמס מיוחד של הסדרה "מרגל" אצלנו בטח ישודר שביס יתחילו את העונה השניה.
21:30 LITTLE CRACKERS קומדיות קטנות מבית אותו הערוץ.

חמישי 27 לחודש:
BBC ONE
Restless דרמה מיוחדת בשני חלקים מישל דוקרי (דאונטאון אבי) מככבת בתור בחורה צעירה בשנת 76 שמגלה שאמא היא מרגלת רוסיה רדומה עוד משתתפות שרלוט רמפלינג והיילי אטוול.משודר בשעה תשע.
BBC TWO ספיישל מיוחד של Mock the week לכריסמס.
ITV
Panto בתשע ,דרמה קומית חד פעמית על מאוחרי הקלעים בהצגת כריסמס מקומית,עם ג'ון בישופ,שרידן סמית',סמנתה ספירו,מארק בנטון וצ'זני הוקס (שאם אני לא טועה היה איזה זמר של להיט אחד אי שם באיטיז).

שישי ה28 BBC ONE החלק השני של Restless,כל חלק הוא בן שעה וחצי ,החלק השני משודר אף הוא בתשע.

ראשון ה30 לחודש
BBC ONE בתשע הפרק הראשון מתוך שמונה לעונה של Ripper street דרמה תקופתית חדשה המתרחשת כמה שבועות אחרי הרציחות של ג'ק המרטש,ומציגה את קורות המשטרה שמנסה להסתגל לעולם הפשע המשתנה זה שמסתובבים בו רוצחים סדרתיים.בסדרה מככבים מתיו מקפיידן וג'רום פליין שאני שמח שמשחקי הכס הוציאו אותו מהנפטלין.

ITV הפרק האחרון אי פעם של הסדרה Wild at heart שאצלנו היתה עוד משודרת בהאלמארק,משודר בשעה 20:00 .

ראשון לינואר  2013
BBC ONE
זה יוצא יום שלישי אגב
21:30 מירנדה פרק נוסף בקומדיה של מירנדה הארט.

וזהו אני מניח,היה אמור גם להיות שידור של ה"גברת נעלמת" בגרסה חדשה,אבל היא משום מה נעלמה מלוח המשדרים,אז יכול להיות שהפוסט הזה יתעדכן שוב.






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה