יום ראשון, 24 במאי 2009

שלום וברוכים הבאים לבלוג החדש שלי.



בבלוג הזה תוכלו לקבל את כל מה שקיבלתם בפורום טלביזיה בריטית ממני,להגיב על כל מיני נושאים ולקבל את כל המידע שאני יכול להעביר לך בנושא של טלביזיה בריטית ונושאים אחרים,אני מקווה שבמרוצת הזמן גם אנשים אחרים יפרסמו פה נושאים להנאתכם.



למי שהגיע לבלוג לא מפורום טלביזיה בריטית ז"ל אני אסביר בקצרה מה קורה פה.

כל שבוע,מידי יום שישי, אני אפרסם הודעה שבועית שבה יצוינו תוכניות הטלביזיה הבריטית החדשות

שישודרו השבוע,מכיוון שכבר אין לנו את המגבלת של נושא לפורום,אני אציין אם יהיו כאלו גם תוכניות טובות לטעמי שהם לא בריטיות (אבל משקלן היחסי יהיה מאוד נמוך).



מידי פעם אני אפרסם ידיעות על הפקות בריטיות חדשות (בבריטניה) ,מידי פעם אני גם אפרסם הודעות אינפורמטיביות אחרות,כמו ביקורות על סרטי DVD ,ספרים וכו' אני מקווה שאנשים יהנו מהן.



כצעד מניעתי אני מבקש שאנשים לא יעלו לפורום חומר שמהווה הפרה של זכיות יוצרים,לא ידברו על שיטות להפרת זכיות יוצרים ולא יציאו הצעות מגונות בתחום לי או למשתתפים אחרים,אני גם לא רוצה להתחיל לפתוח דיונים משפטים על מה מפר ומה לא,ברירת המחדל תהיה תמיד לא לפרסם מההתחלה או להסיר,המון תודה מראש על שיתוף הפעולה.



לגבי חשבון הטוויטר שלי שפתחתי מייד עם סגירת הפורום,הוא ישאר כאתר אלפא לפורום,אם הפורום הזה יסגר ,תהיה תקלה או משהו דומה יש לך תמיד כתובת חלופות להודעות תכופות
הכתובת היא :https://twitter.com/Zygons .

זהו אני מקווה שתהנו מהפורום.

3 תגובות:

  1. זייגון!

    המון המון מזל טוב על הבלוג החדש. כמה שאני שמחה שפתחת מרחב כזה שבו תוכל להעביר את כל הידע האדיר שלך בתחום הטלוויזיה הבריטית, להנאת כולנו. אשתדל להיות תגובתית כאן בניגוד לפורום:-)

    ליידי קילדר.

    השבמחק
  2. בהצלחה.
    אני שמח מאוד שאוכל להמשיך לעקוב בעזרתך אחרי התוצרת הבריטית המשובחת המשודרת במקומותינו, ולא רק. גם אני בעד הרחבת היריעה לסקירות של DVDs, ספרים וכד.

    השבמחק
  3. היי תודה על התגובות
    משום מה הפורום היה מוגבר כך שאני צריך לסנן תגובות לפני,אני חושב שסידרתי את זה,בכל אופן אני מתנצל אם מישהו חיכה לתגובה שלו להופיע.

    אני מקווה שזה הסתדר,אני אבדוק בפוסטים הבאים שאפשר להגיב באופן חופשי.

    השבמחק