יום חמישי, 28 במאי 2009

Podcast להורדה-קומדיות של יום שישי

אני המלצתי על זה בפורום,עכשיו אני אמליץ על זה שוב,ברדיו 4 של הבי בי סי כל שישי בצהריים יש משדר קומי אקטואלי ,ברוב חוכמתם הם נותנים להוריד את זה מהאתר שלהם ומאפשרים לשמוע את זה בכל נגן MP3 .מתאים במיוחד לנסיעות באוטובוס אבל לא רק,אני נהנה נורא מהדברים הללו.

כרגע יש שתי סדרות ברוטציה,הסדרה מתחלפת בערך כל 6-8 תוכניות, שתיהן מעולות.

התוכנית שמשודרת כרגע היא The news quiz ,משחק פאנל טופיקי משעשע שבו 4 קומיקאים מתחרים על נקודות בנושא אקטואליה,מאוד מצחיק ומשעשע בין המשתתפים בפאנל אפשר למצוא אנשים מוכשרים כמו ג'רמי הארדי,פרד מקולי,מארק סטיל,סו פרקינס,אנדי המילטון וקרי קווינלן,את המשחק מנהלת ביד רמה סנדי טוקסוויג שתורמת מכישרונה ומהומור שלה להצלחת התוכנית.מאוד מאוד מומלץ ומשובח.

התוכנית השניה ברוטציה היא The now show,הקומיקאים סטיב פאנט ויו דניס ,מציגים שורה של מערכונים משעשעים על עיני היום,המוזיקאי מיטש בן מבצע בכל תוכנית שירים משעשעים ואקטואלים (הבאנדם מאוד מוכשר) ויש פינות של הקומיקאים ג'ון הולמס ,מרקוס בריגסטוק ואחרים.

יכול להיות שיהיה קצת קשה להכנס לראש של התוכניות הללו בהתחלה,אבל זה די שווה את זה,כל האקטואליה שהם עושים עליה סאטירה היא מנקודת מבט בריטית,אם אתם אוהבים תוכניות כמו "הדיילי שואו" ,זה בהחלט יכול לעניין אותכם.

כמובן מה שנשאר עוד לעשות זה לשים את הלינק :
http://www.bbc.co.uk/podcasts/series/fricomedy
הפודקאסט מתחלף בדר"כ ביום שישי,מקסימום שבת בבוקר,שמתי את הפוסט הזה בכוונה בחמישי,בכדי שתספיקו להוריד גם את הפודקאסט של השבוע הקודם,לפני שהוא יתחלף.

תהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה