יום שבת, 30 במאי 2009

חדשות דוקטור הו מרוכזות

כבר המון זמן שרציתי לעשות פוטס על דוקטור הו,כבר איזה כמה ימים שאני מסתובב עם הרעיון לעשות סיכום של חדשות הדוקטור,אבל כל איזה יום יומיים צצה לה איזה עוד ידיעה חדשה ואז אני מחכה.החלטתי לעשות קו אדום כאן ולשים את הפוסט שלי והידיעות הבאות שיגיעו יקבלו הודעה חדשה או יופיעו בתגובות להודעה הזו.

קדום כל הידיעה הכי מרעישה היא שהכורזה קומפניין חדשה,השחקנית הצעירה קרן ג'יליאן,תחבור למאט סמית' בעונה החמישית של הדוקטור (תלוי איך סופרים) ,ג'יליאן הופיעה בסדרה בעבר בדמות הידעונית בפרק על פומפיי.
העונה הזו תתחיל להצטלם ביולי ותוקרן בסביבות אפריל בבריטניה.

דיוויד טאננט עוד לא סיים את תפקידו כדוקטור (יופיע בעוד שלושה ספיישלים שיוקרנו בנובמבר וכריסמס ) וכבר מתוכנן לו להופיע כמה שיותר פעמים בתור הדוקטור בהופעות שונות.

ההופעה הראשונה שלו תהיה בסיפור דוקטור באנימציה ,השני אחרי The Infinite Quest שיצא בDVD בשנה שעברה,הסיפור יקרא Dreamland ,הוא יהיה שבעה פרקים של שש דקות כל אחד,ויוצא לציבור הבריטי באמצעות הכפתור האדום בשלט שלהם.
את התסריט כתב פיל פורד,תסריטאי מאוד מוכשר שעשה עבודה מדהימה בעלילות שרה ג'יין,פורד כתב גם לטורצ'ווד אבל תסריטאיו הטובים ביותר היו לסדרה האנימציה הממוחשבת של "קפטן סקרלט" פנינה אבודה של טלביזיה משובחת. פורד גם כותב שותף לספיישל הבא של הדוקטור "מיי המאדים".
השחקנים האחרים שיתנו קולות להפקה הזו הם ג'ורג'יה מופאט ששיחקה את הבת של הדוקטור בפרק של העונה הרביעית (במציאות כמובן היא הבת של פיטר דיוויסון) ,ליסה באוורמן שחקנית שעשתה את רוב הקרירה של בהפקות אודיו של הדוקטור (הופיעה בפרק האחרון של סילבסטר מק'קוי אי שם בשנות השמונים) ודיוויד ורנר הותיק שהיה בזמנו אחד מהשמות לשחק את הדוקטור עצמו (אני זוכר אותו בתור הקפטן המטורף מהורנבלואר) ,מופאט לא משחקת את הבת של הדוקטור בהפקה הזו!

טאננט גם יופיע בפרק חדש ומלא בעונה השלישית של "עלילות שרה ג'יין" בתור הדוקטור ביחד עם K-9 ,הכלב הרובטי (שמקבל סדרה משל עצמו השנה בהפקה אוסטרלית) ,שרה ג'יין כמעט בטוח שתופיע בספיישלים האחרונים של טאננט.

אחת השמועות הגדולות שמסתובבות באינטרנט היא שדוקטור הו עובר לקולנוע כסרט,ויש דיבורים רצינים מאוד שדיוויד טאננט ישחזר את דמותו על המסך הגדול,למרות שזה נשמע הגיוני אילו עדין רק שמועות ,היו הרבה נסיונות לחדש את הדוקטור למסך הגדול ויש הרבה מכשולים בעיקר משפטיים לעשות את זה ,אבל יתכן בהחלט זה נכון.עוד שמועה די חזקה שמסתובבת באינטרנט היא שטימותי דלטון ישחק את הרע בספיישלים האחרונים,בינתיים אין תגובה רשמית לכך אבל זו גם שמועה מאוד הגיונית.

טורצ'ווד
כידוע השנה תהיה עונה של טורצ'ווד בת חמישה פרקים.העונה תהיה סיפור אחד בחמישה חלקים הנקרא "ילדי כדור הארץ" ,הסיפור ישודר במשך שבוע אחד רצוף בבי בי סי אחד,עדיין אין תאריך לשידור,אני משער שזה יקרה בין יוני ליולי (זה לא משובץ עד השבוע השלישי של יוני,לשם מגיעות חבילות העיתונות של הבי בי סי ) ,ערוץ BBCAmerica פרסם שביולי הוא יקרין את העונה השלישית.
לפני שהיא תוקרן יוקרנו שלושה תסכיתי אודיו של טורצ'ווד עם קאסט מלא,במסגרת מחזה לצהריים של הבי בי סי (יהיה אפשר לשמוע אותם עד שבעה ימים אחרי,באמצעות הנגן מבוסס הריל פליאר של הבי בי סי) המחזות הם:

Asylum מאת אניטה סאליבן -השוטר אנדי מביא לטורצ'ווד צעירה מסתורית.
Golden Age מאת ג'יימס גוס -עלילות טורצ'ווד בהודו.
The Dead Line מאת פיל פורד (שוב הוא)- שיחת טלפון מסתורית מותירה את ג'ק בסכנה .

כל תסכית יהיה באורך של 45 דקות.
ולסיום,אני מתאר לעצמי שראיתם את זה כבר,אבל אני מנסה את כוחותי בהדבקת וידאו לבלוג ,הטריילר של ילדי כדור-הארץ מבי בי סי אמריקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה