יום שבת, 13 ביוני 2009

כמה דברים מהסוף שבוע

סיימתי לקרוא את "תשעת בני הדרקון" של רוברסון (ההוא מהפוסט של שבוע הספר) ,מצוין חבל על הזמן תעשו לעצמכם טובה ותהנו מספר משובח.

העלילה ,אחרי קריאה, עוסקת בצוות של אסירים הנשלח למשימה כמעט התאבדותית וכל זאת בחלל בייקום חלופי שנשלט ע"י קיסרות סינית ומנהל מלחמת חורמה נגד אימפריה אצטקית,העלילה מאוד מורכבת והגיונית,הדמיות משובחות,העסק פשוט מומלץ.
מי שאוהב עלילות של הרפתקאה,מדע-בדיוני והתרבות הסינית לא יתאכזב מהספר הזה.

לספר מצורף סיפור קצר בשם "וונדר האוס" שגרם לי לפרץ צחוקים בלתי נשלט,בעיקר כי הוא התנגש לי במוח עם איזה פוסט עתידי שאני מתכנן (השופט סי! חה חה) .פשוט מצוין.

רוברסון גם שם בבלוג שלו עוד סיפור בחינם,והפעם כזה שפורסם בלקט ההוצאה של "האנשים במעיל השחור" במקור,עוד לא קראתי אבל לפי התיאור זה מתחבר לגיבור הפאלפ הצרפתי "דוקטור אומגה".

חוץ מזה גם ראיתי את סרט הTerminator האחרון ,יותר מכל הסרט הזה הזכיר לי סדרת אנימה שפעם שודרה בסטאר וולד בשם "רובוטק" ,רובוטק הייתה גרסה מאונגלזת של שלוש סדרות יפנית אחרות,שונות אחת מהשניה שהולחמו בדיבוב האנגלי (ואף הופקו לה סרטי המשך שהוזמנו ע"י המלחימה ,חברת הרמוני גולד) .לי באופן אישי זה הזכיר את הסדרה השלישית בהלחם שבמקור נקראה מסופידה (תאמינו לי שהתוכן של הסדרה ,מזכיר יותר את הסרט האחרון של הטרמינייטור,מאשר כל סרט אחר של טרמינטור).

חוץ הזכרתי את במקום אחר,אבל יש סיכוי גדול שהסדרה המיתולגית של ילדותי, "החץ השחור" ,שמבוססת על ספר סטיבנסון תראה אור יום בDVD וזה הודות לחברת Renown pictures שרחשה רבים מכותרים של הזכיינית Southern של ITV שהיתה פעילה בשנות ה-70 .השמועה שאני שמעתי אומרת ש"החץ" יצא בקיץ הקרוב,אני סביר שזה נכון במיוחד שיש לסדרה עכשיו בעלים שירצה להרוויח מהזכיות ששילם עליה.

תגובה 1:

  1. ועוד משהו קטן,כריסטופר לי הולך לקבל תואר אבירות .כמו גם אלאן קמינג וסו ג'ונסטון ("להעיר את המתים","רחוב ללא מוצא").

    http://www.guardian.co.uk/uk/2009/jun/13/queens-birthday-honours-list2

    השבמחק