יום שישי, 5 ביוני 2009

חדשות וידיעות שונות

מזמן לא עשיתי ידיעות חדשות,הצטברו כמה,כל הידיעות הם מקישורים שכבר שמתי בפורום ובבלוג הזה עצמו .

תאריכי שידור
תאריכי השידור פה הם בריטים אלא אם יצויין אחרת.

SKYONE
סקיי עושים הפקות בריטיות מידי פעם ,מעט באופן יחסי אבל עתירות תקציב ומושקעות ,ב17 ליוני הם יתחילו לשדר את העיבוד שלהם לספר של מרטינה קול The take ,סדרת מתח בארבעה חלקים על עלילות גנגסטרים לונדונים .

BBC ו ITV

בשביעי ליוני (ראשון הקרוב) ,בי בי סי 1 יתחיל להקרין את Hope springs ,הפקה חדש של שד עבור הבי בי סי ,ארבע אסירות לשעבר מתחילות חיים חדשים בעזרת מיליונים גניבים,עם אלקס קינגסטון,אנט קרוסבי,רוני אנקונה,שון ריבס וכריסטין בוטומלי.
באותו תאריך בITV תתחיל העונה השלישית של קינגדום.

ב11 ליוני (חמישי הקרוב) בITV תתחיל דרמה קומית בת שני חלקים,ששמה May contain nuts ,בכיכובה של שירלי הנדרסון על הורים ילדים ולימודים,החלק השני ישודר שבוע אחרי.
באותו יום גם תתחיל העונה השלישית של מיטשל ווב.

ב14 לחודש (יום ראשון) בי בי סי 1 יתחיל לשדר את Casualty 1909 סדרה ההמשך לCasualty 1906 ו Casutalty 1907 ,אצלנו בפריים הם שודרו כסדרה אחת "בית חולים לונדון" ,שישה פרקים בשנה הזו כרגיל מככבות שרי לאנג'י ,שרה סמארט ולידיה לנארד.

ב15 לחודש (שני) העונה הרביעית של מלון בבילון ,נייג'ל הרמן ואנה וילסון ג'ונס מצטרפים לקאסט ומקס ביסלי יתן הופעת אורח בתור צ'רלי כמובן,שמונה פרקים.

טורצ'ווד
אין עוד תאריכי שידור בריטים לטורצ'ווד,נכון לשבוע הזה,העונה השלישית לא משובצת עד השבוע הרביעי של חודש יוני (יש עוד שלושה ימים ליוני בשבוע הבא) ,בארה"ב לעומת זאת היא משובצת מה20 עד ה25 (חמישה פרקים בשידור יומי) ליולי ,אני מאמין שהיא תשובץ לפני בבריטניה,אני גם מאמין שהגרסאות האמריקאיות שלה שידורו בבי בי סי אמריקה מצונזרות ומקוצרות.

הפקות חדשות

כמה ידיעות על הפקות חדשות .
ITV
Identity דרמת בילוש חדשה על יחידה הנלחמת בגניבת זהויות עם קיילי היוז ואידן ג'יליאן ,נכתבה ע"י אד ויטמור תסריטאי אמן המוכר מ"להעיר את המתים".

רובי קולטריין חוזר לטלביזיה בדרמה בת שלושה חלקים בשם Murderland עם שרון סמול ולוסי קוהו ,דרמת הבילוש מתרחשת בסקוטלנד.

דיוויד סושה גם חוזר לעשות עוד ארבעה סרטי "פוארו".

ודרמה חדשה על סקס ותככים בקולג' בשם Trinity הוזמנה ,בסדרה צפוי לככב בן היתר ,השחקן הוותיק והמוכשר צ'ארלס דאנס.

BBC
כריסמספיישל מתוכנן "לקרנפורד",דרמה לשידורי הבוקר על בריטניה במלחמת העולם השניה בשם Land girls ודרמה משפטית ממאה ה18 בשם Garrow's law מתוכנים לתקופה הקרובה.

וזהו לבינתיים,תהנו מהטריילר הרשמי של Casualty 1909.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה